Aboneaza-te pe e-mail

Noaptea devoratorilor de publicitate - Timisoara 2009

Noaptea devoratorilor de publicitate este un eveniment dedicat tuturor celor care le place publicitatea si sunt interesati de acest domeniu. Desi in Timisoara s-a mai organizat evenimentul, nu am reusit sa ajung si astfel mi-am propus ca anul acesta sa nu il ratez. Spectacolul a inceput la ora 21 si s-a tinut la Filarmonica, un loc nu tocmai bun pentru acest gen de eveniment care dureaza foarte mult si necesita un loc comod de stat. Trebuie sa recunosc ca ma asteptam la un eveniment mult mai creativ decat ceea ce am vazut acolo. In primul rand a prezentat CRBL ... o introducere citita printre cateva imbucaturi de popcorn de pe cateva foi mototolite si cateva poante, unele mai bune altele mai putin bune. Prima parte a reclamelor a fost foarte faina, insa am ramas putin surprinsa ca suntem in Romania si acele reclame erau traduse decat in engleza si franceza. Cred ca dvd-ul de pe care erau proiectate acele reclame era de la un show din Franta, deoarece erau foarte multe reclame de la francezi. Pana la ora 2, cand am stat eu, au fost doar 2 reclame din Romania. La pauza, s-au desfasurat cateva concursuri cu premii. Trebuie sa recunosc ca am vazut cateva reclame care mi-au placut foarte multe si pe care as dori sa le impartasesc cu voi. Dar ... imi mentin parerea ca nu merita sa dai 30 de lei pentru ceea ce s-a intamplat aseara. Facand o comparatie cu Bucurestiul, acolo biletul costa 25 de lei si in deschidere canta Vama. Mai jos am postat cateva din reclamele pe care le-am retinut de la eveniment :













0 comments: