Aboneaza-te pe e-mail

Reclame creative si neobisnuite !

Sunt fascinata de modul in care mari designeri scot in evidenta lucruri simple pe langa care trecem zilnic si pe care probabil nici nu le observam. Mai jos sunt prezentate cateva campanii publicitare ale unor brand-uri care investesc foarte multi bani in plublicitate si promovare si care reusesc sa se mentina in pozitiile de top.Care este secretul ? Probabil ca o reclama traznita si originala reprezinta un mod rapid de a trasnmite mesajul audientei. E foarte important ca atunci cand alegem o agentie de publicitate pentru a face o campanie publicitara sa cunoastem exact publicul tinta caruia ne adresam si de asemenea, sa cunoastem cat mai multe informatii legate de agentie. Nu totdeauna o campanie extraordinara care obtine multe premii si este foarte creativa atinge exact publicul tinta vizat. - vezi exemplul campaniei Budweiser - din 2008 Wassup. Desi reclama Budweiser a fost foarte vizualizata si a obtinut multe premii cu toate astea vanzarile companiei au scazut in acea perioada. So ..reclamele traznite, neobisnuite si creative sunt foarte ok dar sa nu uitam ca inainte de toate orice companie isi doreste sa vanda, nu ca reclama lor sa obtina cat mai multe distinctii.
































Beautiful photos taken with a fisheye lens

Fisheye este un termen de argou folosit pentru obiectivele care obtin un unghi mare de vedere prin necorectarea aberatiilor sferice. Unghiul de vedere al acestor obiective este intre 165 - 220 grade si imaginile obtinute par ca si cum ar fi fost facute intr-un glob. Aceste obiective au aparut pentru a fi folosite in fotografia stiintifica pentru observarea unor fenomene insa in prezent sunt foarte folosite de fotografi pentru fotografie artistica. Mai jos sunt cateva fotografii care au fost facute cu un astfel de obiectiv :
















Pentru mai multe fotografii click aici .