Aboneaza-te pe e-mail

Trucuri secrete ale marilor designeri - Logo-uri ingenioase cu simboluri ascunse

Logo-ul, denumit uneori si sigla reprezinta un element grafic folosit pentru identificarea unei intreprinderi, produs, eveniment etc. Logo-ul trebuie sa evidentieze semnificatia numelui sau activitatea companiei si sa redea renumele acesteia. Acest lucru poate fi realizat printr-un simbol grafic si/sau al unui scris selectat. Totodata trebuie sa fie cat mai usor de retinut pentru a ramane cat mai mult timp intiparit in mintea consumatorlui. Logo-ul reflecta imaginea si personalitatea companiei tocmai de aceea trebuie creat intr-un mod cat mai profesionist. Am gasit cateva exemple de logo-uri ingenioase si cunoscute care au reusit sa respecte regula ''KISS'' ( Keep It Short (and) Simple ).

1. Logo Amazon

Sigur ai auzit si tu de amazon si probabil te gandesti in acest moment ce are asa deosebit acest logo. Ei bine aparent e alcatuit dintr-un font simplu avand sub scris o sageata care multora nu le inspira nimic. Insa acea sageata este pusa de la ''a'' la ''z'' pentru a exprima faptul ca amazon ofera servicii complete si totodata zambetul de pe buzele clientului multumit.


2. Logo Galeriile Lafayette

Acest logo al unuia din cele mai cunoscute magazine din Paris, formeaza prin alaturarea literelor ''t'', turnul Eiffel. Prin aceasta asociere designerul face trimitere la Paris, reprezentand faptul ca magazinul apartine Parisului. Ca si cel anterior este un logo usor de retinut, fiind folosite 2 culori, rosu si negru pentru a sugera contrastul.


3. Logo Zip

Pentru a sugera cat mai bine ''zip'', designerul a legat literele ''z'' si ''p'' cu un fermoar reprezentand litera ''i''. La fel se remarca ca si anterior simplitatea creatiei .


4. Logo Heartbeats

Acest logo este foarte ingenios, prin asocierea celor doua note muzicale de sus care formeaza o inima dar nu numai atat ci si o pereche de casti. Restrans in cateva cuvinte el exprima: '' Love for music '' dar intr-un mod foarte original.


5. Logo Forkwire

Forkwire este un serviciu online care livreaza mancare acasa, avand un logo foarte sugestiv datorita furculitei aranjate sub forma ''@'' care ii da caracterul de online.


6. Logo Eight

Fiecare litera a cuvantului ''eight'' reprezinta o variatie a cifrei 8.Interesant!

Ca si o concluzie finala, la cele mentionate mai sus, un logo nu trebuie sa fie complicat,aglomerat in elemente sau foarte colorat pentru a atrage atentia. Dupa cum am vazut toate logo-urile prezentate sunt foarte simple si nu folosesc mai mult de 3 culori, dar sunt expresive pentru activitatile pe care le reprezinta.

surse :

0 comments: