Ambalajul reprezinta arta protectiei unui produs/lot de produse, in scopul mentinerii calitatii si integritatii pe timpul manipularii, transportului, depozitarii, desfacerii si consumului . Ma refer la ambalaj cu termenul de arta pentru ca in prezent acesta nu se limiteaza doar la protectia fizica a produsului, ci si constituie un mijloc important de comunicare intre produs - producator si consumator, mai ales la vanzarea prin autoservire. Un ambalat atractiv atrage mai mult ochiul cumparatorului si eventual poate castiga chiar mai multa vizibilitate pentru produs. Un studiu in domeniu a aratat ca un ambalaj bine conceput poate poate contribui in proportie de 20% la succesul produsului. Si daca tot am vorbit pana acum de logo si reclame in acest post am ales cateva exemple de ambalaje atractive, cu personalitate. Acestea sunt atractive datorita culorii folosite de designer si a creativitatii .
Designed by Struck.
Designed by ChappsMalina, Little Fury & Help Remedies
Designed by Creative Pilot
Designed by Art Director Nikolaj Fremming, Rosenstand & Co.
Designed by STRANGE MATTER
Designed by B&T
Designed by Taku Satoh Design Office
Designed by Peter Gregson Studio
Designed by Karim Rashid
Designed by DSquared²
Designed by VIDAL LARSSON • DUPREZ
Designed by Ruiz+Company
sursa :
0 comments:
Post a Comment